2015. február 15., vasárnap

Valentin...



"V" mint Vereség...











3 megjegyzés:

  1. Szia Luna! Nagyon szomorú ez a bejegyzés... de tudod van egy mondás: ami nem öl meg, az erősebbé tesz. A "V" így nézve "victoria". Nagyszerű lány vagy, tele szeretettel, önzetlenséggel, hatalmas szívvel. És igen is erős vagy, mert mindazt végig tudtad csinálni, ami veled történt mostanában. Kevesen mondhatják ezt el.
    Szóval mosolyogj, örülj a családodnak, a barátaidnak, hiszen nagyszerű emberek. A szerelem, az Igazi pedig jönni fog!
    Bálint napja pedig semmiben sem különbözik a többitől. Itt nálunk volt egy nagyszerű előadás, gyerekek, és felnőttek tavaszváró népszokásokat adtak elő, és aztán táncház volt. Ott énekeltünk közösen egy köszöntőt, amit most leírok Neked (a neten a dallamot is megtalálod):

    Sok számos esztendőket vígan megélhess
    Napjaidat számlálni ne légyen terhes
    Az ég harmatja szívedet újítsa
    Áldások árja házad elborítsa.

    Tenéked minden öröm holtig adassék
    Amellett semmi bánat ne barátkozzék
    Légyen életednek virága mmind kinyílt
    Szíved ne szenvedjen semmi sebes nyílt

    Sok puszi: Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia Kata!

    El sem tudom neked mondani, mennyire örülök annak, hogy rám találtál és megismerhettelek!:)
    Olvasom a könyvet, hallgattam a zenéket - és képzeld, egy egész csoportot eredményezett nekem, - mert itt kicsit kényelmesebbek a lányok, és mindenki kerek Kardashian popsit akar, de csak úgy, hogy Ó My God, de úgy nem megy!
    Hát táncoltam nekik egy fenékrázós hastáncot, úgy, hogy el sem léptem a helyemről. Mindjárt megjött a kedvük, mert azt hitték, ó ez milyen könnyű! Aztán alaposan meglepődtek, de legalább mozogtak egy kicsit!:)
    Szóval köszönöm, hogy így érzel irántam, nagyon jól esik, de hidd el, már sokkal jobban vagyok! Amíg nem beszélek arról, ami fáj, addig nagy a baj, de ha már kiírom, sőt ironizálok rajta, akkor már jobban vagyok. A dilidokim valahogy úgy magyarázza, hogy amíg valaki csak zokog megállíthatatlanul, addig teljes az összeomlása, de ha már közben beszél, átkozódik, a sorsot vagy Istent hibáztatja, vagy alkudozik a sorssal, akkor már elfogadta, az már a beletörődés.
    A pici is sokat segít, és sok mindent enyhít és elfeledtet….hát gondolom neki is!:/ De így van ez jól!
    Rettenetesen hiányzik a tesóm, mindkettő, de a Tomi már ott van, hogy nem érdekli semmi, jönni akar. És nekem nehéz bármit is mondanom, mert ismerem, és tudom, én is ezt tenném. Ha ők itt lennének, minden sokkal könnyebb lenne. Velük tudok nevetni azon is, ami fáj, még könnyes szemmel is. Bármit megadnék, ha csak egy napra velük lehetnék!
    Meghallgattam a dalt, köszönöm!:)
    Képzeld csak, itt Bálint napon egy falka amerikai üvöltötte akár a sakálok, hogy „Nem vágy váló nákám”:) Azt kérték énekeljek magyarul, és a Most múlik csendesen-t énekeltem előbb angolul, aztán a Janicsák Vecás változatot magyarul, mert az lassú. Annyira elvarázsolta őket, hogy többször is kérték, és a végén már velem ordították, hát ahogy sikerült nekik.
    Ki gondoltam volna, hogy itt kint Amerikában a híres Valentin Day-en egy falka vonyít egy szép magyar dalt, olyan hangosan, hogy még a rendőrök is kiszállnak! Eléggé meghatódtam!:)
    Még valamit, mert már sok lesz!:)
    Egyszer írtad, hogy beszélhetünk az asztrológiáról, meg hasonlókról, ha érdekel. Szeretném!
    És még csak azt akarom kérdezni, hogy te hiszel az ilyen jóslatokban?
    Szóval nekem valami nagyon rosszat mondtak. Aztán néhány hét múlva újra, de még komolyabban, hogy tegyek meg valamit különben nagyon nagy baj lesz, és közben a nővéremnek megtalálták a pálmaleveleit, és volt abban is valami rám utaló dolog, ami szorosan kapcsolódott ahhoz a rossz jóslathoz. És a repülőn azt hittem, hogy ott akkor beteljesedik a jóslat! Vagy csak én kötöm össze a dolgokat tudat alatt? Mit gondolsz, ez butaság?
    Köszi a választ előre is!
    Puszi, Luna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Inkább levélben fogok válaszolni. Itt most csak annyit, hogy felfelé kell nézni - ahogy Hermesz Triszmegisztosz mondta "ahogy fennt, úgy lent". Nagyon sok olyan "jós" van, aki csak félig tud valmiről, vagy nem lát tisztán és így nem valós az amit mond, azokról pedig akik csak kóklerkednek valódi tudás nélkül ne is beszéljünk. A horoszkópod elemzése sokat segítene, az már többet mond, de ezek csak lehetőségek. A döntéseink, a tetteink sok mindent befolyásolnak.
      A hét elején nem nagyon leszek gép közelében, így majd csak valamikor a hét végefelé írok levelet. addig is vigyázz magadra és mozgasd meg azokat az amerikai lányokat :))
      Kata

      Törlés